Szanowni Państwo, dziękujemy za skorzystanie z usług w Szpitalu Chirurgii Jednego Dnia 1DayClinic.pl. W trosce o Państwa komfort prosimy o zapoznanie się z ogólnymi wytycznymi, które dotyczą przygotowania do określonego zabiegu z zakresu Chirurgii Jednego Dnia. Uwzględniając indywidualny charakter przygotowania Pacjenta do zabiegu przez lekarza prowadzącego, w szczególności brane są pod uwagę:

  • stan fizyczny i psychiczny Pacjenta
  • rodzaj choroby i stopień jej zaawansowania
  • stopień inwazyjności zabiegu
  • inne czynniki określane przez specjalistę.

Nasz wysoko wykwalifikowany zespół medyczny, przyjazny personel, a także nowoczesny sprzęt i estetyczne wnętrze zapewnią Państwu najwyższy komfort i jakość leczenia.


Poniżej przedstawiamy najczęstsze pytania zadawane przez naszych Pacjentów.

  1. Jak długo ważne są wyniki badań? 
  • badania laboratoryjne – 1 miesiąc
  • EKG spoczynkowe – 1 miesiąc
  • RTG – do 6 miesięcy, w zależności od przebytych chorób/schorzeń
  • USG piersi – do 6 miesięcy, w zależności od przebytych chorób/schorzeń
  • Tomografia komputerowa (TK) – do 6 miesięcy, w zależności od przebytych chorób/schorzeń

Na badanie można umówić się przez Portal Pacjenta ETER-MED.

  1. Do zabiegu potrzebuję wykonać RTG/TK. Gdzie mogę uzyskać skierowanie?

Prosimy o kontakt telefoniczny 58 320 26 00 wew. 3 lub mailowy [email protected]

  1. Jakie rzeczy zabrać ze sobą do szpitala?
  • dotychczasową dokumentację medyczną, oryginały wymaganych wyników badań laboratoryjnych i obrazowych (RTG, USG i inne) oraz potwierdzony wynik na grupę krwi
  • dowód osobisty/paszport, NIP zakładu pracy (jeśli będzie konieczne wystawienie zwolnienia lekarskiego)
  • zaświadczenie o przebytym szczepieniu przeciwko żółtaczce typu B (szczepienie jest zalecane, ale nie jest obowiązkowe),
  • piżamę, szlafrok, wygodne obuwie na zmianę, ręcznik i przybory toaletowe,
  • leki stosowane przewlekle (np. przy nadciśnieniu, cukrzycy, alergii itd.)

Ważne jest, aby w dniu zabiegu pozostać na czczo. Nie należy spożywać pokarmów ani napojów. Nie należy również nakładać balsamów, kremów na skórę w obszarze zabiegowym.

  1. Na którą godzinę mam przyjechać do szpitala na planowany zabieg? 

O planowanej godzinie przyjęcia na oddział informujemy pacjentów na około tydzień przed zabiegiem.

  1. Czy muszę wykonać test na COVID przed zabiegiem? 

Wszystko zależy od aktualnej sytuacji epidemiologicznej. Aktualnie w dniu przyjęcia na oddział wykonujemy szybki test antygenowy.

  1. Czy wszystkie wyniki badań można wykonać u Państwa? 

W Centrum Zdrowia ETER-MED mają Państwo możliwość wykonania badań laboratoryjnych, RTG klatki piersiowej, EKG oraz USG.

Badania laboratoryjne wymagane przez zabiegiem można wykupić poprzez sklep internetowy ETER-MED:

Badanie EKG z opisem można zakupić poprzez sklep internetowy ETER-MED.

Badania RTG oraz USG można zakupić i umówić się poprzez Portal Pacjenta ETER-MED.

  1. Jaki jest czas oczekiwania na wyniki badań? 

W Centrum Zdrowia ETER-MED orientacyjny czas oczekiwania na poszczególne wyniki badań to:

  • badania laboratoryjne – 24h
  • EKG – lekarz wydaje opis po wykonanym badaniu
  • RTG – opis jest gotowy w ciągu 3-5 dni roboczych
  • USG – lekarz wydaje opis po wykonanym badaniu
  • grupa krwi – 2-3 dni robocze
  1. Jak mogę opłacić zabieg?

W terminie 7 dni od dnia przebytej kwalifikacji należy wpłacić kaucję w wysokości 10% ceny zabiegu. Maksymalnie tydzień przed zabiegiem należy wpłacić pozostałą kwotę.

Płatności należy dokonać na numer konta bankowego PEKAO SA: 08 1240 1268 1111 0011 0001 8791 kod SWIFT: PKOP PL PW

Po dokonaniu płatności w ciągu kilku dni zostanie wysłana do Państwa drogą mailową faktura VAT.

UWAGA! Nie ma możliwości płatności gotówką.

  1. Czy istnieje możliwość odwiedzin?

Ze względów bezpieczeństwa w szpitalu 1DayClinic obowiązuje bezwzględny zakaz odwiedzin.

  1. Jaką bieliznę pooperacyjną należy zakupić? 

Nie muszą Państwo kupować bielizny pooperacyjnej. Odpowiednio dopasowaną bieliznę otrzymają Państwo w naszym szpitalu bezpośrednio po wykonanym zabiegu.

  1. Co mam zrobić, jeśli występuje u mnie przeziębienie/choroba blisko terminu zabiegu?

W trosce o Państwa zdrowie, bardzo istotne jest poinformowanie lekarza prowadzącego lub rejestracji Centrum, jeżeli w okresie przed planowanym zabiegiem nastąpi:

  • nagłe pogorszenie stanu zdrowia
  • choroba infekcyjna.

Pliki do pobrania przez Pacjenta przed zabiegiem: