Szanowni Państwo, dziękujemy za skorzystanie z usług w Szpitalu Chirurgii Jednego Dnia 1DayClinic.pl. W trosce o Państwa komfort prosimy o zapoznanie się z ogólnymi wytycznymi, które dotyczą przygotowania do określonego zabiegu z zakresu Chirurgii Jednego Dnia. Uwzględniając indywidualny charakter przygotowania Pacjenta do zabiegu przez lekarza prowadzącego, w szczególności brane są pod uwagę:

• stan fizyczny i psychiczny Pacjenta
  • rodzaj choroby i stopień jej zaawansowania
  • stopień inwazyjności zabiegu
  • inne czynniki określane przez specjalistę.

Przed planowanym zabiegiem prosimy pamiętać o tym, by zabrać ze sobą:

• dotychczasową dokumentację medyczną, ostatnie wyniki badań laboratoryjnych i obrazowych (RTG, USG i inne),
  • dowód osobisty/paszport, NIP zakładu pracy (jeśli będzie konieczne wystawienie zwolnienia lekarskiego),
  • zaświadczenie o przebytym szczepieniu przeciwko żółtaczce typu B (szczepienie jest zalecane, ale nie jest obowiązkowe),
  • pidżamę, szlafrok, wygodne obuwie na zmianę, ręcznik i przybory toaletowe,
  • leki stosowane przewlekle – przeciw nadciśnieniu, insuliny, przeciwalergiczne, inne.

Badania laboratoryjne wymagane przez zabiegiem kupisz tanio i wykonasz w wielu placówkach województwa:

W naszym Sklepie także zakupisz badania RTG lub TK.

W trosce o Państwa zdrowie, bardzo istotne jest poinformowanie lekarza prowadzącego lub rejestracji Centrum, jeżeli w okresie przed planowanym zabiegiem nastąpi:

• nagłe pogorszenie stanu zdrowia,
  • choroba infekcyjna.

Nasz wysoko wykwalifikowany zespół medyczny, przyjazny personel, a także nowoczesny sprzęt i estetyczne wnętrze zapewnią Państwu najwyższy komfort i jakość leczenia.

Pliki do pobrania przez Pacjenta przed zabiegiem: