Ocena: 4.9/5.0

Podczas intensywnego odchudzania może pojawić się utrata jędrności skóry w miejscach, które wcześniej wypełniała tkanka tłuszczowa. Narażone są na to szczególnie okolice ramion, gdzie nadmiar wiotkiej skóry jest siłą rzeczy bardziej widoczny. Zamiast unikać ubrań bez rękawów, pozbądź się problemu. Jeżeli dodatkowo połączysz zabieg z liposukcją, efekt może być naprawdę piorunujący.

Zabieg plastyki ramion polega na usunięciu zbędnej skóry w okolicy ramion i odessaniu tkanki tłuszczowej, dzięki czemu również skóra się ujędrnia. Efekt finalny zabiegu jest widoczny po około 3 miesiącach, jest to zabieg którego efekty są widoczne na stałe.

W przypadku wykonywanych zabiegów chirurgii plastycznej z innych przyczyn niż te, które służą profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie stanu zdrowia do podanych cen należy doliczyć 23% podatek VAT.

• nadmiar wiotkiej skóry ramion
  • nadmiar tkanki tłuszczowej ramion
  • deformacja ramion

• skazy naczyniowe, ciąża
  • choroby serca
  • nieuregulowana cukrzyca
  • zaburzenia krzepliwości
  • nieleczone nadciśnienie
  • infekcja ropna skóry i śluzówek

Zabieg wykonywany w znieczuleniu miejscowym lub ogólnym. Linia cięcia przebiega wzdłuż przyśrodkowej części ramienia oraz w dole pachowym, więc w miejscach niewidocznych przy normalnym położeniu ręki. Obrzęki i zasinienia ustępują po kilku tygodniach, pod skórą pozostawiane są dreny, aby rany mogły się oczyszczać z krwi i wydzieliny. Na miejsce operowane zakładany jest opatrunek uciskowy.

Plastyka ramion

• poprawa samopoczucia
  • poprawa jędrności skóry
  • zwiększona samoocena