Zabiegi obrzezania, operacji załupka, zszycia ran wykonywane są przez doświadczoną wyspecjalizowaną kadrę medyczną. Wykorzystywane do tego celu narzędzia są świetnej jakości, umożliwiającej precyzyjne cięcia. Wykonywane są w znieczuleniu ogólnym lub miejscowym, w zależności od rodzaju zabiegu i wieku pacjenta. Wszystkie procedury są całkowicie bezbolesne. Czas trwania zabiegu uwarunkowany jest jego rodzajem – waha się w granicach 45 minut. Zagojenie rany trwa około 2-4 tygodni.

• stulejka
  • wrodzony zwężony otwór napletka
  • załupek (niemożność sprowadzenia napletka z powrotem na żołądź)
  • nawracające infekcje dróg moczowych (spowodowane procesem zapalnym żołędzi lub napletka)

• spodziectwo (ujście cewki moczowej po brzusznej stronie prącia)
  • prącie chowające się
  • zły ogólny stan pacjenta

Zabiegi obrzezania, operacji załupka, zeszycia ran wykonywane są przez doświadczoną wyspecjalizowaną kadrę medyczną. Wykorzystywane do tego celu narzędzia są świetnej jakości, umożliwiającej precyzyjne cięcia. Wykonywane są w znieczuleniu ogólnym lub miejscowym, w zależności od rodzaju zabiegu i wieku pacjenta. Wszystkie procedury są całkowicie bezbolesne. Czas trwania zabiegu uwarunkowany jest jego radzajem – waha się w granicach 45 minut.

obrzezanie, operacja załupka, zszycie rany skóry prącia

• zmniejszenie ryzyka zakażenia się wirusem HIV
  • zmniejszenie ryzyka przenoszenia chorób drogą płciową na partnerkę (np. zakażenie wirusem HPV)

• przyjmować środki przeciwbólowe według zaleceń lekarza