Specjalista chirurgii ogólnej i naczyniowej. Doktor ukończyła Akademię Medyczną w Woroneżu (Rosja) ze specjalizacją ogólną, broniąc pracę doktorską z zakresu chirurgii naczyniowej. Specjalizacje z zakresu chirurgii ogólnej oraz chirurgii naczyniowej zdobyła w Polsce. Od 1995 r. pracuje jako specjalista chirurgii na oddziałach chirurgii ogólnej i naczyniowej w  Szpitalu Wojewódzkim, Szpitalu Kolejowym, Szpitalu Specjalistycznym w Wejherowie, w Swissmed Gdańsk oraz gdańskim Centrum Sercowo-Naczyniowym.

Dr n.med. Irina Borisovich komunikuje się w trzech językach: angielskim, rosyjskim i polskim. Jest uczestnikiem szkoleń i sympozjów w kraju i za granicą, których efektem są liczne certyfikaty. W swojej pracy łączy doświadczenie chirurga naczyniowego, flebologa (flebologia to dział medycyny zajmujący się diagnostyką i leczeniem chorób żył) i chirurga ogólnego, dzięki czemu jest w stanie zaproponować pacjentowi kompleksowe leczenie.

Doktor specjalizuje się w poniższych chorobach:

• Przewlekłe niedokrwienia kończyn dolnych (miażdżyca kończyn dolnych, aorty brzusznej i odgałęzień, miażdżyca tętnic łuku aorty, tętniaki aorty brzusznej i odgałęzień, tętniaki kończyn dolnych, zespoły uciskowe)
  • Stopa cukrzycowa
  • Angiopatia cukrzycowa
  • Przewlekła niewydolność żylna (żylaki kończyn dolnych, choroba zakrzepowo-zatorowa, owrzodzenie żylne i mieszane, przewlekła niewydolność naczyń limfatycznych, naczyniaki)
  • Choroby chirurgiczne
  • Żylaki odbytu

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wszystkie niezbędne informacje

2015 © Copyright - Szpital Chirurgii Jednego Dnia w Gdańsku